Key Performance Indicators (KPI) cz. 2
Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł
Każdy zamek można otworzyć, potrzeba tylko odpowiedniego klucza. Podobnie jest w każdym przedsiębiorstwie, bez względu na to, w jakiej działa branży. Aby sprawdzić, czy biznes przynosi zyski, trzeba zmierzyć to odpowiednimi wskaźnikami. Tu z pomocą przychodzą KPIs.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Dobre KPI, czyli jakie?
- Jak prawidłowo wybrać wskaźniki KPI?
- Czy controlling może być odpowiedzią na kryzys niedoborów kadrowych?
- Jakie wskaźniki KPI użyć w ocenie efektywności marketingu?
- Jak kontrolować efektywności e-marketingu?
- Jakich wskaźników KPI użyć do oceny efektywności w dziale produkcji?
- Jakie wskaźniki KPI zastosować do mierzenia wykonalności umowy w zakresie świadczonych usług?