Key Performance Indicators (KPI) cz. 2

Key Performance Indicators (KPI) cz. 2

Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł

Każdy zamek można otworzyć, potrzeba tylko odpowiedniego klucza. Podobnie jest w każdym przedsiębiorstwie, bez względu na to, w jakiej działa branży. Aby sprawdzić, czy biznes przynosi zyski, trzeba zmierzyć to odpowiednimi wskaźnikami. Tu z pomocą przychodzą KPIs.

Z artykułów dowiesz się m.in.:

  • Dobre KPI, czyli jakie?
  • Jak prawidłowo wybrać wskaźniki KPI?
  • Czy controlling może być odpowiedzią na kryzys niedoborów kadrowych?
  • Jakie wskaźniki KPI użyć w ocenie efektywności marketingu?
  • Jak kontrolować efektywności e-marketingu?
  • Jakich wskaźników KPI użyć do oceny efektywności w dziale produkcji?
  • Jakie wskaźniki KPI zastosować do mierzenia wykonalności umowy w zakresie świadczonych usług?
Dodaj do koszyka

Zawartość zestawu

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 100 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.