
Controlling-24
Temat numeru: Budżetowanie marketingu w 2025 r.
Według Gartnera, w latach 2019–2024 wielkość budżetów marketingowych spadła aż o 15-proc. Ale Forrester przewiduje, że w 2025 r. nastąpi długo oczekiwany wzrost wydatków na marketing. 82-proc. globalnych liderów marketingu B2B spodziewa się zwiększenia inwestycji. Jednak po uwzględnieniu inflacji wzrost ten można traktować jako… stagnację. Jak więc jest, i jak być powinno, z tymi budżetami marketingowymi? Zdaniem Sylwii Sowy-Hawdziejuk, autorki artykułu: „Budżetowanie marketingu 2025 w świetle najnowszych trendów” nie jest dobrze, ale jest stabilnie, a aby osiągnąć marketingowe wzrosty w 2025 r., konieczne będzie wprowadzenie hiperpersonalizacji doświadczenia klientów, wdrożenie narzędzi AI i zerwanie z klasycznym marketingiem kanałów cyfrowych. W bieżącym wydaniu magazynu pokazujemy, co najnowsze badania mówią o budżetowaniu marketingu, analizujemy najsilniejsze trendy i prezentujemy dwa darmowe narzędzia, dzięki którym możliwe będzie wdrożenie marketingu opartego na danych.
Ponadto w wydaniu: graficzna prezentacja wyników sprzedaży, Polski Ład w 2025 r. oraz metody ochrony przed wrogimi przejęciami.
W tym wydaniu: