Controlling-24 Wydanie 02/2025 - Budżetowanie marketingu w 2025 r.
Wydanie 02/2025

Controlling-24

Temat numeru: Budżetowanie marketingu w 2025 r.

Według Gartnera, w latach 2019–2024 wielkość budżetów marketingowych spadła aż o 15-proc. Ale Forrester przewiduje, że w 2025 r. nastąpi długo oczekiwany wzrost wydatków na marketing. 82-proc. globalnych liderów marketingu B2B spodziewa się zwiększenia inwestycji. Jednak po uwzględnieniu inflacji wzrost ten można traktować jako… stagnację. Jak więc jest, i jak być powinno, z tymi budżetami marketingowymi? Zdaniem Sylwii Sowy-Hawdziejuk, autorki artykułu: „Budżetowanie marketingu 2025 w świetle najnowszych trendów” nie jest dobrze, ale jest stabilnie, a aby osiągnąć marketingowe wzrosty w 2025 r., konieczne będzie wprowadzenie hiperpersonalizacji doświadczenia klientów, wdrożenie narzędzi AI i zerwanie z klasycznym marketingiem kanałów cyfrowych. W bieżącym wydaniu magazynu pokazujemy, co najnowsze badania mówią o budżetowaniu marketingu, analizujemy najsilniejsze trendy i prezentujemy dwa darmowe narzędzia, dzięki którym możliwe będzie wdrożenie marketingu opartego na danych.

Ponadto w wydaniu: graficzna prezentacja wyników sprzedaży, Polski Ład w 2025 r. oraz metody ochrony przed wrogimi przejęciami.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 100 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.