Controlling i Rachunkowość Zarządcza
Temat numeru: Wycena marki
Majowy numer magazynu Controlling i Rachunkowość Zarządcza poświęcamy tematowi badania efektywności działań marketingowych i promocyjnych. W jaki sposób zbadać efektywność tych działań w firmie, organizację procesu pomiaru i podstawowe wskaźniki badania skuteczności marketingu w jednostce? Jest to również temat wiodący Forum Informacji Zarządczej 2016, które odbędzie się 19-20 maja w Warszawie i na które serdecznie Państwa zapraszamy. W magazynie z tej dziedziny poruszony został temat metod wyceny marki przedsiębiorstwa. Kolejnym tematem badania wyników marketingowych jest materiał na temat ROMI jako narzędzia controllingu marketingowego. Wewnątrz czytelnicy znajdą ciekawy przykład zarządzania kategoriami produktów w kanałach sprzedaży z opisem macierzy BCG i jej zastosowania. W jaki sposób przygotować budżet na działania promocyjne i reklamowe, aby zrobić to dobrze? – dowiemy się z opracowania z działu budżetowanie. Z dziedziny rachunkowości poruszamy tematy faktoringu oraz odpisów aktualizujących należności. W części narzędzia controllera tym razem artykuł o narzędziu, jakim jest Power Map i jego zastosowaniu do graficznej prezentacji potencjału przyszłych klientów. W aktualnym wydaniu miesięcznika poruszane jest też zagadnienie organizacji procesu sprawozdawczego w grupie kapitałowej oraz controlling zapasów w jednostce. Z działu prawnego tym razem obszerne opracowanie na temat praw autorskich i wartości przemysłowej. Na koniec polecamy rozważania na temat etyki i uczciwości w pracy oraz wartościi norm, jakie powinien przestrzegać dobry pracownik.
W tym wydaniu: