Zarządzanie rentownością cz. 2
Cena netto: 69,00 zł
Cena brutto: 84,87 zł
Zarządzanie rentownością to intencjonalne kształtowanie relacji pomiędzy przychodami a kosztami. Niby nic skomplikowanego, wystarczy bowiem zadbać o to, by przychody przewyższały koszty i sprawa załatwiona. Okazuje się jednak, że to nie wystarcza, a zarządzanie rentownością przedsiębiorstwa wcale nie jest proste i wymaga sporo wiedzy i doświadczenia.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Jaka jest różnica między rentownością a płynnością finansową?
- W jaki sposób przeprowadzić analizę rentowności projektu z dofinansowaniem?
- Jaka jest relacja między analizą wrażliwości a progiem rentowności?
- Jak monitorować rentowność sprzedaży?
- Jakie mamy miary ryzyka w modelu oceny rentowności?
- Jak ocenić rentowność strumienia wartości?
- Jak badać rentowność klientów według kanałów sprzedaży?
- Dlaczego nawet najlepsze metody mogą zawodzić?
- Czy dążenie do wzrostu rentowności może narazić bezpieczeństwo finansowe firmy?