Controlling-24
Temat numeru: Planowanie i optymalizacja budżetu marketingowego
Według ekspertów Gartnera, w 2024 r. firmy przeznaczają średnio 7,7% swoich całkowitych przychodów na marketing. To spadek aż o 15% w stosunku do ubiegłego roku. Nie ma w tym nic dziwnego, bowiem w czasach nazywanych biznesowo „Era of less” („Epoka mniej”) musimy ciąć budżety, optymalizować i… dostarczać więcej. A to jest w dużej mierze możliwe dzięki GenAI. Dlatego też, mając na uwadze nowe możliwości i trendy, w bieżącym wydaniu magazynu dużo uwagi poświęcamy zagadnieniu planowania budżetu marketingowego, sposobom ograniczenia wydatków marketingowych oraz metodom optymalizacji budżetów. Ponadto w wydaniu: rozliczanie ze sprzedaży majątku po likwidacji działalności na przykładzie ryczałtowca, odpowiedzialność wobec kontrahenta i instytucji państwowych w przypadku wycieku danych osobowych w firmie, a także komentarz do najczęściej popełnianych błędów w ewidencji i dokumentacji księgowej.
W tym wydaniu: