Controlling-24
Temat numeru: Rewolucja AI. Controlling marketingu w 2024 r.
Jesteśmy w progu rewolucji AI, która całkowicie odmieni oblicze biznesu. Jednym z najbardziej podatnych obszarów jest marketing. I tutaj możemy się spodziewać zmian zarówno w obszarze analityki, jak i wszystkich elementów marketingu-mix. Przed controllerami stoi ogromne wyzwanie znalezienia nowych narzędzi i metod dla zupełnie nowej rzeczywistości. Wszystko po to, aby wpisać się w aktualne na 2024 r. trendy, takie jak: automatyzacja oparta o AI, mapowanie doświadczeń klienta, koniec lejków sprzedażowych i SEO. Wreszcie: demokratyzacja wiedzy i… deklasyfikacja ROI. Co jeszcze się zmieni? W bieżącym wydaniu magazynu prezentujemy nowe oblicze controllingu działań marketingowych, które stanowią odpowiedź na zmiany, jakie dzieją się na naszych oczach. Ponadto w numerze: Ogólnoeuropejski Indywidualny Produkt Emerytalny (OIPE) w praktyce, rozrastająca się lista rozwijana w Excelu oraz nowe zasady przekształcania, łączenia i podziału spółek.
W tym wydaniu: