Praktyczne aspekty zarządzania rentownością - dlaczego nawet najlepsze metody mogą zawodzić
Walka o rentowność trwa. Odbywa się to ogromnym kosztem i toczy na wielu płaszczyznach: rynkowej, wewnątrzorganizacyjnej, w świadomości ludzi. Czy jednak warto koncentrować się na tym aspekcie biznesu, żeby osiągać sukces gospodarczy?
Celem każdego przedsiębiorstwa powinien być wzrost jego wartości w długim okresie – nie zysk, nie wielkość sprzedaży itp. Podejście takie prowadzi do pozornego absurdu, w którym rentowność nie jest najważniejszą determinantą sukcesu.
Czy rentowność nie jest przereklamowana?
Nie jest ważne, by być lepszym niż ktoś inny, ale by być lepszym niż wczoraj.
Jigoro Kano – twórca judo
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 97% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.