Od potrzeby do biznesu – czyli o tym, że potrzeby są uniwersalne i że mogą być szansą na sukces w biznesie
Z Maciejem Duda, założycielem Polskiego Koncernu Mięsnego Duda SA, rozmawiała Małgorzata Sypniewska.
Panie Prezesie, stoi Pan na czele dużej organizacji budowanej przez rodzinę Duda – Duda Holding. Jaki był jej początek i historia?
Historia naszego rodzinnego biznesu liczy ponad 25 lat. Na początku lat 90. na bazie gospodarstwa rolnego specjalizującego się w produkcji trzody chlewnej, prowadzonego przez naszych rodziców, powstała mała ubojnia. Była ona odpowiedzią na potrzeby naszego gospodarstwa i gospodarstw z nim sąsiadujących. Na początku rozwój zakładu miał charakter organiczny. W kolejnych latach, wykorzystując dobrą koniunkturę i nasze rosnące doświadczenie, przyspieszyliśmy biznesowo i wybudowaliśmy nowoczesny zakład, zdobyliśmy nowe rynki zagraniczne, stając się ostatecznie jedną z największych grup mięsnych w Polsce.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 95% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.