Umowy SLA – luksus czy konieczność?
Obecnie sektor IT jest jedną z najszybciej rozwijających się branż na świecie. Również w Polsce obserwuje się duży popyt na usługi informatyczne i telekomunikacyjne. Są one szczególnie istotne przy prowadzeniu działalności gospodarczej.
Nikt chyba nie wyobraża sobie dzisiaj zarządzania firmą bez dostępu do Internetu, zarówno w celu utrzymywania kontaktów z klientami, prowadzenia działalności marketingowej, jak i ułatwienia komunikacji wewnętrznej między pracownikami. W dużych organizacjach sprawami związanymi z systemami informatycznymi i telekomunikacją zajmują się pracownicy specjalizujący się w tej dziedzinie. Mniejsi przedsiębiorcy, chcąc się zabezpieczyć przed niespodziewanymi problemami z dostępem do Internetu, decydują się na zawarcie umowy SLA (ang. Service Level Agreement) z dostawcą usług.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.