Jak zintegrować rachunki bankowe z systemem ERP
W przyszłym roku rozpoczynamy proces wyboru nowego systemu ERP w firmie. Dotychczasowy nie spełnia rosnących oczekiwań w zakresie funkcjonalności i ergonomii pracy. Dlatego chcemy wdrożyć rozwiązanie, które będzie bardziej skalowalne i jednocześnie zapewni nam możliwie dużo automatyzacji w obsłudze prostych procesów. Jednym z takich obszarów jest księgowanie operacji na rachunkach bankowych. W naszej działalności jest ich sporo, a dotychczasowe rozwiązania zmuszały nas do ręcznego ewidencjonowania takich operacji w systemie. Ponieważ firma ciągle się rozwija, chcielibyśmy jak najmniej czasu poświęcać na operacje o małej wartości dodanej. Stąd moje pytanie, czy faktycznie można usprawnić ten obszar, a jeśli tak, to w jaki sposób?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 76% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.