Rewolucyjne zmiany dla przedsiębiorców w 2018 r. – za nami VIII Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG

9 stycznia 2018 r. w Warszawie odbył się VIII Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG. Tegoroczna edycja wydarzenia zgromadziła stacjonarnie i online ponad 1 100 przedstawicieli kadry zarządzającej, w tym przede wszystkim dyrektorów finansowych, głównych księgowych, szefów sprawozdawczości finansowej i controllingu z firm ze wszystkich sektorów gospodarki. Uczestnicy wysłuchali 11 prelekcji ekspertów KPMG na temat istotnych zmian z obszarów podatków, rachunkowości i prawa, które będą miały istotny wpływ na przedsiębiorców w 2018 r.

Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG to największe tego typu przedsięwzięcie w Polsce organizowane przez firmę audytorsko-doradczą KPMG od 2011 r.

Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały nadchodzące zmiany w przepisach dotyczących PIT, VAT, CIT oraz cen transferowych. Przedstawione zostały także trendy technologiczne w podatkach, nowa ulga na działania B+R oraz inne wyzwania biznesowe, jakie czekają na przedsiębiorców w 2018 r. Eksperci KPMG omówili nowe standardy MSSF 15 i MSSF 16 oraz tematy związane z kontrolą transakcji zwiększającą efektywność podatkową. Prelegenci poruszyli ponadto kwestię cyberbezpieczeństwa CFO oraz omówili nowe podejście do ochrony danych osobowych (RODO).

Podobnie jak w ubiegłych latach wśród uczestników Kongresu przeprowadzone zostało badanie na temat polskiego systemu podatkowego. Jego celem jest poznanie oceny polskiego systemu podatkowego z punktu widzenia kadry najwyższego szczebla zatrudnionych w przedsiębiorstwach z różnych branż w całej Polsce. Wyniki będą podstawą do przygotowania raportu, pt. „Polski system podatkowy wg uczestników VIII Kongresu Podatków i Rachunkowości KPMG”, którego premiera już wkrótce.

VIII Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG transmitowany był na żywo w Internecie. Cały przebieg wydarzenia relacjonowany był na bieżąco na Twitterze na oficjalnym koncie @KPMGPoland twitter.com/KPMGPoland.

Organizatorem i patronem merytorycznym Kongresu jest firma KPMG w Polsce. Patronat nad VIII edycją Kongresu objęli: ACCA Poland, Radio TOK FM, Puls Biznesu, Bank, Finanse i Controlling, Gazeta Finansowa, Harvard Business Review Polska, ICAN Institute, My Company Polska, Nowy Przemysł, Polish Market, Przegląd Podatkowy, Wydawnictwo Rachunkowość, Warsaw Business Journal, Wolters Kluwer, aleBank.pl, eGospodarka.pl, gf24.pl, inwestycje.pl, ISB News, ksiegowosc.org, PIT.pl, portalfk.pl, rachunkowosc.org, wnp.pl, VAT.pl.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu, w tym agenda oraz prezentacja sylwetek prelegentów dostępne na stronie kpmg.com/pl/kongresKPMG.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 100 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.