Controlling i Rachunkowość Zarządcza
Temat numeru: Obsługa klienta – wskaźniki i metody szyte na miarę
Oczywiste jest to, że do utrzymania się na bezwzględnym i bardzo konkurencyjnym rynku należy na bieżąco reagować na wszelkie zmiany w makro- i mikrootoczeniu, dostosowując produkt, ofertę, kształtując politykę cenową itp. Jednak niezależnie od poziomu innowacji i cen bez zapewnienia jak najefektywniejszej obsługi klienta oraz wdrożenia skutecznych technik sprzedażowych , możemy nie być w stanie pozyskać nowych, ani utrzymać obecnych klientów, którzy przecież posiadają wolny, nieograniczony dostęp do oferty naszej konkurencji. Tematem bieżącego numeru postanowiliśmy zatem uczynić szeroko rozumianą obsługę klienta w jej aspekcie jakościowym, kwestię pomiaru efektów obsługi, metod weryfikacji jakości akcji marketingowych i sprzedażowych, ale też szacownie wartości relacji z klientami. Nie zapominajmy, że obsługa klienta to praca Z KLIENTEM i DLA KLIENTA.
O czym jeszcze w numerze?
O kontraktach menedżerskich – w ujęciu prawnym, organizacyjnym i finansowym. O audycie wewnętrznym i tym, jak można poddać go niezależnej kontroli, aby zweryfikować skuteczność w różnych obszarach. O tym, jak wykrywać i reagować na marnotrawstwo w procesach finansowych i księgowych. Wreszcie o tym, dlaczego warto, a dlaczego nie warto przyspieszać zamknięcia miesiąca.
W tym wydaniu: