Business Process Management (BPM)
Systemy, które dostarczają narzędzia, metodologię i techniki umożliwiające kontrolę nad całym cyklem zarządzania procesami biznesowymi. Wdrożenie rozwiązania klasy BPM zapewnia:
* zautomatyzowanie przekazywania zadań i dokumentów,
* wprowadzenie elektronicznych wersji formularzy, dzięki czemu minimalizuje się obieg dokumentów papierowych,
* aktualność procedur realizowanych przez pracowników,
* powszechny dostęp do statusu procesu oraz dostęp do listy zadań oczekujących na wykonanie,
* zminimalizowanie ryzyka popełnienia błędów,
* optymalizację czasu wykonania zadań,
* pełną kontrolę kierowników i administratorów nad przebiegiem procesu – sygnalizowanie zagrożeń i sytuacji wyjątkowych,
* usprawnienie współpracy między pracownikami a systemami informatycznymi,
* możliwość podejmowania decyzji na podstawie danych historycznych,
* wzrost produktywności i zadowolenia pracowników, co wpływa na lepszą jakość usług i produktów.