Strategiczna orientacja przedsiębiorstwa z wykorzystaniem Balanced Scorecard
Studium przypadku: Przedsiębiorstwo Final S.A. wiąże z projektem Balanced Scorecard bardzo duże nadzieje. Dotychczasowe działania pozwoliły na szczelne zintegrowanie systemu komunikacji pomiędzy różnymi działami, a także opracowanie jednolitego zbioru mierników i dokonań, akceptowalnych przez wszystkie komórki organizacyjne. Karta pozwoliła na ukierunkowanie wszystkich realizowanych inicjatyw (i ich monitorowanie) na dynamiczny wzrost wartości przedsiębiorstwa. Oczekiwana i osiągana aktywność poszczególnych jednostek biznesu stały się dla zarządu spółki bardzo istotnymi czynnikami w zarządzaniu oraz przyczyniły się do silnego zaangażowania wszystkich pracowników w realizację strategii.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.