Jak modelować zachowania najskuteczniejszych pracowników?
W jaki sposób rozpoznawać obszary, dzięki którym dana osoba osiąga znacznie lepsze wyniki od pozostałych członków zespołu? Jak zdiagnozować, na czym polega różnica pomiędzy nią a innymi osobami w zespole? Jak z pomocą takiego pracownika rozwijać resztę zespołu?
Wielu menedżerów w pracy używa tzw. dobrych praktyk, aby poprawiać wyniki. Stanowią one wyznacznik, pewien rodzaj wzorca, do którego powinni dążyć inni pracownicy. Transferem tej wiedzy są najczęściej najbardziej efektywni pracownicy w danym środowisku biznesowym. Najlepsze praktyki wykorzystuje się, aby polepszyć bieżącą sytuację, doprowadzić do pozytywnych zmian i doskonalić pracę ludzi.
Jak uchwycić istotę skuteczności kogoś, kto jest naprawdę dobry w tym, co robi?
Na co zwrócić uwagę, aby zbadać główne czynniki odpowiedzialne za wynik końcowy?
Bez odpowiedzi na te pytania nie da się dokonać transferu umiejętności na pozostałych członków zespołu.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 85% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.