Dwanaście mitów sprzedaży
Chcąc osiągnąć coraz większą sprzedaż, angażujemy się w poszukiwanie nowych rynków, rozwijanie umiejętności handlowców czy lepsze poznanie grup docelowych klientów. Wszystko to, oczywiście, są słuszne kierunki, ponieważ oznaczają nasze samodoskonalenie. Warto się jednak zastanowić, czy jednocześnie wśród naszych wyobrażeń na temat sprzedaży nie ma mitów, które być może wypaczają nasze pojęcie o tym, co możliwe, a co niemożliwe w trudnej dziedzinie wymiany pieniędzy klientów na nasze towary czy usługi.
Każda osoba działająca w sprzedaży ma jakieś przekonania, które można by określić mianem mitów. Najczęściej powodują one obniżenie skuteczności sprzedażowej, czasem jeszcze zanim w ogóle dojdzie do pierwszego kontaktu z klientem. Warto zatem przeanalizować, czy nasze wyobrażenia nie prowadzą nas czasem na manowce. Być może ktoś inny robi to, co my uważamy za niemożliwe, i odnosi sukces.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.