Zautomatyzowanie raportowania w SAP
Jedną z ważniejszych funkcjonalności SAP jest możliwość automatyzacji generowania raportów. Pozwala to wyeliminować sporą część powtarzalnych czynności poprzez odpowiednie skonfigurowanie kryteriów wyboru (zwłaszcza z dynamicznymi ustawieniami dat), by otrzymywać gotowe raporty w tzw. spoolu tudzież na własną skrzynkę mailową.
Sposób działania tego ułatwienia zostanie zaprezentowany na przykładzie transakcji S_ALR_87013611 – Cost Centers: Actual/Plan/Variance, która pokazuje koszty poszczególnych centr kosztowych w porównaniu z budżetem.
Raport ten zbudowany jest na podstawie przedstawionej w poprzednim numerze funkcjonalności Raport painter z takimi parametrami wejściowymi (rysunek 1), ustawieniami wierszy (rysunek 2, 3, 4) i wierszy (rysunek 5, 6, 7, 8).
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 79% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.