Efektywne prognozowanie wyników sprzedaży - Oracle Planning and Budgeting Cloud Service
Sprzedaż jest jednym z najważniejszych aspektów budowania wartości firmy, gdyż to właśnie ona generuje przychody wpływające na kondycję finansową przedsiębiorstwa. Trafne prognozy sprzedaży pozwalają odpowiednio wcześnie budować oczekiwania akcjonariuszy, inwestować w rozwój, uruchamiać kampanie marketingowe, zatrudniać dodatkowych pracowników. Czy twoja firma jest w stanie modelować i analizować w wielu scenariuszach wskaźniki sprzedaży i zapewnić przewidywalny wynik, a tym samym zredukować ryzyko nietrafionych prognoz?
Zarządzanie działalnością przedsiębiorstwa to nieustający proces podejmowania decyzji. W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu gospodarczym i na konkurencyjnym rynku trafne prognozy są nieocenioną wartością dla menedżerów w procesie podejmowania decyzji. Szczególną rolę odgrywa w tym procesie prognozowanie sprzedaży, które ze względu na wrażliwość otoczenia często się zmienia bez względu na branżę, w której działa firma.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.