Controlling zarządzania jakością
Każdemu przedsiębiorstwu zależy na tym, by jego produkty spełniały oczekiwania klientów. Aby tak było, konieczne jest dbanie o ich najwyższą jakość, z czym wiąże się także troska o jakość zarządzania. Z drugiej strony podstawową kwestią jest dążenie do wzrostu efektywności oraz opłacalności podejmowanych działań, ponieważ oznacza to większe zyski. Dobra jakość i wysoki poziom efektywności na pierwszy rzut oka wydają się trudne do pogodzenia. Kluczem do sukcesu jest tu jednak odpowiednie podejście do zarządzania jakością. W artykule pokazujemy przykłady analiz kosztów zarządzania jakością i ich wpływu na efekty działalności oraz propozycje optymalizacji tego obszaru.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 98% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.