2. Forum Informacji Zarządczej

19-20 maja br. w warszawskim hotelu Lord po raz drugi odbyło się Forum Informacji Zarządczej. Tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia był „Controlling procesów sprzedażowych, działań marketingowych i skuteczności promocji”.

W trakcie dwóch dni zostało wygłoszonych 11 prelekcji przez praktyków, który w swojej codziennej pracy mają do czynienia z zagadnieniami badania skuteczności sprzedaży i marketingu w przedsiębiorstwie. Tematy omawiane na tegorocznym Forum były bardzo różnorodne i oparte na praktycznych przykładach, m.in. badania procesów sprzedażowych z wykorzystaniem Business Process Modeling Notation, o którym opowiedział pan Jarosław Żeliński. O Key Performence Indicators w badaniu skuteczności zespołu sprzedażowego prelekcje wygłosił pan Paweł Musiał z firmy Controlling Systems. Firma ABC Akademia przedstawiła case study o Customer Profitability Management z wykorzystaniem założeń zasobowo-procesowego rachunku kosztów w przedsiębiorstwach. Proces controllingu działań sprzedażowych i skuteczności promocji na przykładzie branży hotelarskiej przybliżył pan Cezary Sarnecki. Na czym polega wycena marki i jakie są jej metody, opowiedział pan Dariusz Strona z firmy DCF Dotacje-Consulting-Finanse. Dyrektor finansowy firmy nazwa.pl, Krzysztof Cebrat, mówił o kalkulacji kosztu pozyskania klienta. Kolejnym ciekawym tematem poruszanym na wydarzeniu była analiza sprzedaży, na temat której prelekcję wygłosił wieloletni praktyk i trener tej tematyki, pan Tomasz Dyba. W drugim dniu w tematyce badania skuteczności działań marketingowych oraz ich planowania wobec prognozy sprzedaży mówili panowie Łukasz Holik z nazwy.pl oraz Witold Wrodarczyk z agencji interaktywnej Adequate Interactive Boutique. Nie zabrakło, oczywiście, zagadnień związanych z analizą, raportowaniem i wizualizacją danych sprzedażowych w narzędziach typu PowerMap oraz tworzeniem dashboardów, o których opowiedzieli nam Wojciech Próchnicki z nazwa.pl oraz Bartosz Czapiewski z firmy SkuteczneRaporty.pl.

Dodatkową atrakcją była premiera nowego magazynu „Informacja Zarządcza”, który co dwa miesiące prezentuje praktyczną wiedzę z zakresu informacji zarządczej. Magazyn porusza kwestie narzędziowe w controllingu, zarządzaniu, raportowaniu i analizach. Jego autorzy to praktycy branży – profesjonaliści, którzy chętnie dzielą się przykładami rozwiązań stosowanych w ich własnych przedsiębiorstwach.

Zarówno organizacja, jak i merytoryka tegorocznego wydarzenia zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Duża ich część deklarowała udział w przyszłorocznym Forum Informacji Zarządczej, na które już dzisiaj Państwa zapraszamy.

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 100 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 100 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.