Skuteczne motywowanie controllerów
Problem: Pracuję na stanowisku kierownika działu controllingu w dużej firmie usługowej. Mój problem dotyczy 'miękkich' aspektów dziedziny, którą zajmuję się od 14 lat. Mimo iż moja przygoda z controllingiem trwa tak długo, wciąż mam problemy z właściwymi metodami, jeśli chodzi o szkolenie i motywowanie pracowników controllingu. Na czym warto się skoncentrować w tym zakresie? Mam też problem z zarządem, który większość ciekawych motywatorów kieruje jednak w stronę działów sprzedażowych i wykonawczych. Wszyscy eksperci od zarządzania zgodnie twierdzą, iż jeżeli ma się już dobrych pracowników (a takich mam 7 osób), to warto w nich zainwestować. Niestety, często się zdarza, iż właściciele przedsiębiorstw szkolenia lub inne ważne motywatory postrzegają jako koszt, a nie jako inwestycję (w szczególności jeśli chodzi o działy usługowe w firmie - controlling, księgowość, kadry, administracja). Jak poradzić sobie z tym problemem?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.