Planowanie i budżetowanie. W jaki sposób planować koszty i zyski przedsiębiorstwa w niepewnych czasach? (v)
Pierwsze z cyklu webinariów dotyczących budżetowania w przedsiębiorstwie, podczas którego uczestnicy usystematyzują wiedzę dotycząca budżetowania. Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące przygotowania procesu budżetowania w firmie, podziału kosztów oraz przedstawiony zostanie przykład szacowanie kosztów i przychodów w niepewnych czasach na przykładzie kosztów paliwa w firmie.
Czego się nauczysz:
- Budżet jako informacja zarządcza i narzędzie kontroli – jak projektować przyszłość i jakie ta projekcja będzie miała odzwierciedlenie w bieżących działaniach firmy?
- Jak przygotować się do procesu budżetowania?
- Jak dokonać podziału na koszty stałe i zmienne różnymi metodami?
- Jak szacować koszty i przychody w czasach niepewności?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.