Najlepsze technologie w zarządzaniu sprzedażą. W jakich obszarach nowe technologie najbardziej pomogą szefowi sprzedaży? Czym jest oprogramowanie BRM?
Skuteczne zarządzanie sprzedażą oraz analiza działań to jedne z najważniejszych elementów stojących za rozwojem każdej odnoszącej sukcesy organizacji. Nigdy nie jest za wcześnie na wdrożenie procesów i narzędzi do zarządzania sprzedażą – nawet jeśli firma istnieje od niedawna i dopiero co zaczęliśmy generować pierwsze przychody.
Odpowiednie technologie pozwolą nam stworzyć ramy, w których możemy stale optymalizować cykl sprzedaży, reagować na potrzeby klientów, pomagać handlowcom i zespołom sprzedażowym w poprawianiu wyników, jak również tworzyć kulturę sprzedaży w całym przedsiębiorstwie. Zyskamy także możliwość płynnego skalowania procesów w miarę wzrostu przychodów i liczby zatrudnionych specjalistów ds. sprzedaży.
Jeśli przetestujemy poszczególne narzędzia i systemy, a następnie wdrożymy je w firmie, na zawsze pożegnamy zasadę, która mówi, że 20 proc. handlowców generuje średnio 80 proc. przychodów w firmie. Cyfrowe narzędzia, sprzedaż oparta na danych i uczeniu maszynowym, a także automatyzacja pewnych zadań sprawią, że nawet gorsi handlowcy zaczną generować lepsze, znacznie lepsze wyniki. Naszym zadaniem jest im w tym pomóc. Co warto przetestować i wprowadzić we własnej firmie?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.