Jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe w języku angielskim i uniknąć najczęstszych błędów (v)
Podczas szkolenia on-line przyjrzymy się najczęstszym błędom, które popełniają handlowcy, prezentując ofertę i prowadząc negocjacje w języku angielskim. Weźmiemy pod lupę m.in. takie sytuacje, jak prezentowanie firmy i oferty podczas wcześniej umówionego spotkania, rozmowy telefoniczne, obsługa reklamacji i szerzej: obsługa posprzedażowa. Dzięki wskazówkom naszego eksperta przełamiesz opór przed posługiwaniem się biznesowym językiem angielskim, co ułatwi Ci prowadzenie skutecznych negocjacji z zagranicznymi kontrahentami, a tym samym – zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych.
Czego się nauczysz:
- Jakie są najczęstsze przeszkody w komunikacji z zagranicznymi kontrahentami i jak je wyeliminować?
- Jakie są najbardziej przydatne zwroty, które pomogą sprawnie negocjować warunki kontraktu?
- Jakie błędy najczęściej popełniają handlowcy, prowadząc rozmowy handlowe w języku angielskim?
- W jakich sytuacjach nie można zapomnieć o biznesowym small talk?
- Czy w rozmowach biznesowych można się posługiwać wyłącznie czasami prostymi?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.