Dyrektywa Omnibus – jakie zmiany oznacza dla branży e-commerce? (v)
1 stycznia 2023 roku rozpoczęło się obowiązywanie tzw. dyrektywy Omnibus, która w istotny sposób zmienia zasady odnoszące się chociażby do sposobu informowania konsumentów o cenach produktów. Chodzi przede wszystkim o wyeliminowanie „patologii rabatowej”, z którą klienci mierzą się zwłaszcza w okresie obniżek sezonowych, takich jak Black Friday. Jakie konkretnie działania dyrektywa Omnibus oznacza dla przedstawicieli branży e-commerce i jakie konsekwencje grożą tym, którzy nie podporządkują się nowym przepisom?
Czego się nauczysz:
- Czego dokładnie dotyczy dyrektywa Omnibus?
- Kogo dotyczą wprowadzane przez nią zmiany?
- Jakie obowiązki nakłada ona na przedsiębiorców?
- Jak informować o obniżkach cen zgodnie z nowymi wymaganiami?
- Jakie dane kontaktowe przedsiębiorca musi obecnie podawać do wiadomości publicznej?
- Jakie mogą być konsekwencje braku przestrzegania nowych wymogów?
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.