Audyt systemu controllingu w obszarze zakładowego planu kont
Problem: Wiem, że jakiś czas temu był jakiś większy artykuł na łamach „Controllingu i Rachunkowości Zarządczej” z zakresu przeprowadzania audytu systemu controllingu. Były tam zawarte wszystkie niezbędne procedury. Moje pytanie jednak dotyczy pewnego szczegółu dotyczącego całej metodyki. Chodzi mi mianowicie o analizę poprawności konstrukcji i stosowania narzędzi controllingu w obszarze konstrukcji zakładowego planu kont. Jak ugryźć ten temat od strony praktycznej? Na co w szczególności powinniśmy zwracać uwagę? Proszę o przykłady z praktyki. Muszę przeprowadzić taki audyt jako osoba z wewnątrz firmy.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 96% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.