ACCA
ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants) jest największą i najszybciej rozwijającą się międzynarodową organizacją zrzeszającą menedżerów i specjalistów z zakresu finansów, rachunkowości i zarządzania. Od momentu powstania w 1904 r. ACCA konsekwentnie promuje wartości, które przyświecały założycielom: różnorodność, innowacyjność, integralność, perspektywa i odpowiedzialność. Celem organizacji jest działanie na rzecz interesu publicznego, dostarczanie wiedzy, tworzenie dobrych praktyk oraz dzielenie się nimi ze środowiskiem finansistów.
ACCA oferuje rozpoznawalną na całym świecie kwalifikację przeznaczoną dla osób, które chcą rozwijać karierę w obszarze zarządzania, finansów i rachunkowości. Uzyskanie kwalifikacji ACCA wiąże się z koniecznością łącznego spełnienia trzech warunków:
- zaliczenia (poprzez zdanie lub uzyskanie zwolnienia) trzynastu egzaminów ACCA, pokrywających tematycznie m.in. rachunkowość zarządczą i finansową, audyt i podatki, prawo czy zarządzanie ryzykiem,
- wykazania się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów oraz
- potwierdzenia znajomości zasad etyki w biznesie i posiadania profesjonalnych umiejętności biznesowych poprzez zaliczenie modułu szkoleniowego.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 66% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.